No Image
No Image
No Image
No Image
   
No Image
ArieseniLesuSobeCURS DE DANSFOTO NUNTIGealan-CandoreCazare SovataREMORCISIM
No Image
No Image
No Image
 
No Image
No Image
CF Bihorul Beius, factura de 235 000 Euro PDF Imprimare
Scris de Serban Barlau   
Miercuri, 15 Decembrie 2010 05:12

Erata: Datorita sursei folosite am gresit cand am spus ca echipa s-ar afla pe ultimul loc. Locul pe care il ocupa acum echipa este de fapt fruntasul loc penultimul. In mod corect mi s-a semnalat ca in retur echipa si-ar putea reveni si dandu-se de trei ori peste cap sa se transforme din codas in fruntas, ca doar cei din urma vor fi cei dintai. Nuova Mama Mia ocupa de fapt ultimul loc. In calitate de fundas intr-adevar domnul Ganea nu era nevoie sa dea vreun gol, deci ramane calificat  peste masura pentru a ocupa functia de presedinte al clubului sportiv.

Din nou nu e vina Primarului, ci a Consiliului Local ca a acordat acele fonduri echipei de fotbal. Consiliul local are acum o majoritate PNL-PSD deci responsabilitatea utilizarii fondurilor le apartine acestor doua partide. Nu stiu ce se putea face cu 235 000 Euro(1 000 000 lei noi, 10 miliarde lei vechi), altceva decat pentru a plati o echipa sa fie pe ultimul loc. Le reamintesc consilierilor ca multe laboratoarele de fizica, chimie, biologie din foarte multe scoli au finantare 0 de ani de zile. Pana la urma trebuie sa alegem ce vrem sa devina copiii nostri: "constructori ai viitorului" sau sa fie fotbalisti, pentru ca alte sporturi nu exista.

Ce am fi putut face cu 235 000 euro???

 

  • am fi cofinantat, cu ajutorul lui Cornel Popa (cel care aduce bani in Bihor) demararea proiectului unei statii de transfer a gunoielor. In acest fel spalam si din rusinea de la Edilul. Imaginati-va ce fericit ar fi fost directorul Odobasianu(fostul primar) si adjunctul sau Petru Jurj (fostul director) sau
  • s-ar fi cumparat 470 de calculatoare performante () sau
  • s-ar fi putut da 1000 de prime de 235 euro pentru fiecare din cei mai capabili copii din scoli sau
  • am fi realizat anveloparea termica a 10 blocuri (estimat 23 500 eur per bloc) sau
  • am fi putut finanta 25 de case pentru familiile nevoiase, model Habitat Pentru Umanitate de care ar fi beneficiat pana la 75 de persoane nu un an ci o viata intreaga sau
  • demararea investitiei de introducere a gazului metan in Beius... si doar pe 3 strazi ar fi o realizare. Gazul sta la intrarea in oras.
  • alte lucruri care acum nu mi le pot imagina...

 

Iata stimati beiuseni ce s-ar putea face cu banii nostri...

 

Tineti minte cand consilierii PD-L erau injurati in sala mare a primariei pentru ca nu vroiau sa dea bani la fotbal??? in cele din urma au cedat presiunilor din acele sedinte zgomotoase, unde aveam niste elemente turbulente care ii amenintau. Uite ce s-a facut cu banii: nimic.

Imi cer scuze pentru "unele greseli" din articol, si ca nu am reusit o informare 100% corecta. Dar dumneavoastra folositi-va dreapta judecata si spuneti-va sinceri daca sunteti multumiti cu destinatia acelei sume de 10 miliarde lei vechi. Contravaloarea a doua case cu cate 4 camere fiecare, sau a unei noi sectii scolare in Scoala N. Popoviciu ca doar sta neconstruita de cativa ani deja. Sau poate s-ar fi terminat noua aripa ATI de la Spitalul Nou. Sau poate s-ar fi asfaltat profesional o strada din municipiul nostru iubit. Judecati!

Articolul original, cu rectificarea pozitiei in clasament

In Bihor exista doua cluburi foarte tari de fotbal. Cel mai tare e cel de la Oradea, FC Bihor, adica Fotbal Club Bihor. Noi beiusenii suntem tare inteligenti si ne facem de ras cu un club care e de fapt cel mai tare si seamana "inteligent" la nume cu cel din Oradea, adica CF Bihorul Beius. Pentru unii e foarte usor de confundat si induce usor in eroare. Ce va semnalez dragi beiuseni este ca platiti foarte bine ca acest club beiusean sa va faca de ras, adica sa fie pe penultimul loc undeva prin amarata divizie C sau corect spus Seria C5. Avand in vedere transparenta cheltuirii bugetului local nu va pot zice cu exactitate, dar cheltuielile ajung undeva la 10 mld de lei vechi, in ideea ca nimeni nu poate zice exact cati bani aduc cele doua sali de sport ale Primariei. Precis sunt pe plus ca piata agroalimentara, sefita in continuare de Corleone!

De fapt posibil retrogradata in Divizia D CF Bihorul Beius ar trebui DESFIINTATA. Sau mai vreti sa cheltuim si la anul bani cu ei? Spuneti si voi, ce facem cu codasii astia? Si ca sa rasucesc un pic cutitul in rana: am intrecut doar anonimul club Nuova Mama Mia Becicherecul Mic. Si Becicherecu asta mic nu e municipiu, ce-o fi oare ca nu am auzit de el? Felicitari tuturor sportivilor si multumim majoritatii din Consiliul Local care cheltuieste bani pe retrogradata echipa de fotbal a vechiului si faimosului nost' Muncipiu.

Si de asta dragi beiuseni pleaca toate talentele "intelectuale" din oras si pentru ca noi finantam o echipa de fotbal care n-au nimic de-a face cu fotbalul. Daca vorbim despre traditie, clubul are deja o traditie. Dar este o traditie otravita care nu are de a face nimic cu performanta. Poate nu ar trebui desfiintat, ci doar a trebui sa faca fata rigorilor economiei de piata si sa treaca in privat, sa-l finanteze din buzunarul lor propriu sau primarul sau consilierii, sau microbistii. Banii orasului sa mearga spre performanta nu spre esec.

Clubul Fotbalistic Bihorul Beius functioneaza sub conducerea marelui fotbalist Remus Ganea si sub inaltul patronaj al Primarului Municipiului Beius, Profesor Economist Adrian Nicolae Domocos care l-a numit in functia pe care o ocupa.

Cititi profilul fostului fotbalist Ganea pe

http://www.romaniansoccer.ro/players/g/ganea_remus.shtmlSe pare ca a dat un gol in cariera.

Si stiti ca una din prioritatile primariei este sa se mai faca un stadion pe langa Delani. Pentru cine? Pentru Ce? La ce s-ar putea folosi acei bani?

Cititi si Politica pumnilor pe bani, unul dintre scandalurile care ne-au mai facut faimosi in urma cu ceva vreme.

Mai jos aveti si un articol integral despre Remus Ganea, fotbalistul fara goluri.

În "careul de aşi", cu un conducător ambiţios

Autor: Ionel POPA, Viorel CODREANU

CF Bihorul Beiuş a fost înfiinţat în anul 1921 şi, după o istorie zbuciumată, cu oscilaţii între liga a III-a şi a IV-a, în ultimii ani este o prezenţă constantă în eşalonul trei. În această ediţie de campionat, Bihorul este surpriza plăcută din seria a VI-a, în care ocupă poziţia a patra. Din vara anului trecut, în conducerea grupării beiuşene a fost cooptat Remus Ganea, dornic de afirmare şi în noua postură după o carieră de jucător, cu urcuşuri, dar şi cu coborâşuri.

Profil Remus Ganea
Născut în Beiuş, la 17 octombrie 1972, Remus a făcut primii paşi în fotbal la vârsta de 12 ani pe dreptunghiul verde al urbei natale, fiind legitimat la pitici, după care, continuându-şi studiile în Oradea, a fost legitimat la LPS Oradea.
La nici 18 ani a debutat la FC Bihor Oradea, unde a evoluat timp de 4 sezoane, cu o scurtă perioadă de "ucenicie" de câteva luni la Înfrăţirea Oradea. A urmat, firesc, "pasul mare" la Universitatea Craiova (1994-1997), iar după o accidentare a jucat 6 luni la UT Arad. A prins apoi o perioadă fastă la FC Naţional (1997-2001) şi un sezon la Unirea Alba Iulia, repetată şi la Astra Ploieşti. A fost aproape de un transfer în străinătate, semnând un precontract la echipa Al-Itihad din Arabia Saudită, anulat din cauza unei accidentări (2002). În returul ediţiei 2003-2004 a ajuns la FC Argeş şi din vara lui 2004 a revenit la "prima dragoste", Bihorul Beiuş, unde a evoluat până în 2006 când s-a retras din activitate.
Remus a fost convocat de 32 de ori în naţionala de tineret şi a bifat un meci în naţionala României de seniori în turneul din 1993, desfăşurat în Hong-Kong.

Preşedinte la Bihorul Beiuş
În toţi aceşti ani a acumulat multă experienţă pe care acum o pune în practică cu multă ardoare. În luna august 2008 a fost numit preşedinte la gruparea beiuşeană, unde, alături de Ioan Bondor - vecepreşedinte, Jeno Ferko - director sportiv, dr. Valentin Mlendea - medicul echipei, şi de stafful tehnic compus din Rudy Kovacs, Adrian David, Vasile Sin, a reuşit să "sudeze" o adevărată familie.

Remus Ganea este un preşedinte exigent, implementând la echipă ordine şi disciplină, dar creând condiţii excelente de pregătire şi recuperare.

Rezultate ZERO. Demisia de onoare ?!?!?! Demiterea? Pentru ca 10 miliarde de lei sunt bani seriosi pentru care cineva trebuie sa dea socoteala, ca sa nu mai vorbim si de banii din sponsorizari.

Liber la comentarii!

Ultima actualizare în Luni, 20 Decembrie 2010 03:21
 

Comentarii  

 
+1 # 18-12-2010 13:30
Serbane, trec peste faptul ca nu te-am prea vazut pe la stadion pe la meciuri, dar iti dai cu parerea ca un atoatesiutor, iti semnalez cateva inexactitati si rautati din articolul tau.
In primul rand, in acest an, de fapt in acest tur de campionat, echipa a avut o comportare submediocra, e drept, dar nu scrie nicaieri ca nu ne putem reveni in retur. Daca te oboseai sa te documentezi, observai ca CF Bihorul Beius e pe penultimul loc, nu pe ultimul cum ai afirmat ( vezi site www.campionate.ro, Beiusul e in seria a V-a, pariez ca nici de asta habar nu ai ). De ce nu ai scris articolul asta anul trecut, cand CF Beius s-a clasat pe locurile fruntase din serie ?
Cum iti permiti sa ceri desfiintarea unei echipe de traditie ( infiintata in 1921, nene ), sa iei minima placere a unor microbisti de a veni la meciuri ?
Intr-adevar, lucrurile nu sunt roz de loc la echipa, iar pentru bugetul alocat de ce-l invinuiesti pe Primar, cand acesta este aprobat de Consiliul Local ?
Mai departe, il acuzi fara a avea habar ca Remus Ganea a fost fundas si meseria lui nu e sa marcheze goluri, ca e fotbalistul fara goluri. Oricum, trecutul lui in fotbal si CV-ul il recomanda ca persoana capabila sa ocupe aceasta functie.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # 01-06-2011 10:52
esti un penibil! sa iti tii astfel de comentarii pentru tine! banuiesc ca ai undeva la 15-16 ani.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-1 # 18-12-2010 13:35
Ai auzit cumva de urmatoarele nume : Hygyed Norbert sau Alex Roman ? Ei bine, draga Serbane, acesti copii pregatiti la CF Bihorul Beius ( nu inteleg ce te deranjeaza denumirea echipei, care n-are nici in clin , nici in maneca cu FC Bihor, apropo Manchester City sau United sunt 2 echipe diferite, draga Serban ) au ajuns la nationalele de juniori ale Roamaniei si sunt in vizorul lui Miodrag Belodedici, daca ai auzit cumva de el.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # 19-12-2010 23:55
ok. investitie 235 000 de euro cu un rezultat 2 copii in "vizor". Vrei sa discutam despre realizarile pe cont propriu a zeci de .. deja fosti beiuseni care sunt in vizorul unor firme seriose? Nici nu am de ce sa calc la stadion, pot manca seminte pe care insa nu le voi scuipa pe jos si acasa. Cum am rectificat si in articol, da suntem pe un onorant penultimul loc. Despre placerea microbistilor... exista zeci de beiuseni care nu vad o piesa serioasa de teatru, un act serios de cultura. Si sunt convins ca primarul nu are nici o vina, nici ca expert in sport, nici ca ordonator de credite, nici ca presedinte al PNL Beius. Si imi permit sa imi exprim o parere despre desfiintarea echipei: hai sa infiintam inapoi Casina Romana si sa-i dam jumate din fondurile de la fotbal. Ce zici?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+4 # 19-12-2010 03:40
Ai avut un pic de curaj sa scrii articolul asta.Mai ales ca te-ai semnat cu numele.Chiar daca ai exagerat pe ici pe colo(nu o sa desfiinteze nimeni clubul ca e o [beep] de muls) tind sa iti dau dreptate in multe din ideile afirmate mai sus.
Te felicit pentru curajul de care ai dat dovada spuand lucrurilor pe nume, sunt convins ca ai iritat pe multa lume cu acest articol.
Multa bafta in continuare si vezi sa nu te calce ceva masina neagra prin Beius
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # 01-06-2011 10:56
s-ar putea sa patesti ceva ce se practica prin grozava noastra urbe ... sa mananci bataie de la baietasii lui Ganea asta ... bine ca vin rar pe acasa, sunt scarbit de persoanele, conceptiile si prostia care dainuieste in Beius ..
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # 20-12-2010 10:11
Serbane, iar ai rastalmacit totul...normal ca oamenii ar trebui sa aiba si alte alternative de a-si petrece timpul liber, cum ai zis un teatru, o casa de cultura unde sa aibe loc evenimente, un cinematograf pe care l-am avut candva, un muzeu, pe care il avem, dar evenimentele aici sunt destul de rare...spre bucuria ta si a multora, echipa de fotbal va fi preluata de un investitor, din cate se aude, Frigoconti, asa ca poti dormi linistit...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+5 # 20-12-2010 13:54
observ ca si altii se bucura, deci nu sunt singurul. Nu ma intereseaza ce se intampla pe viitor cu echipa, atata vreme cat nu se vor mai irosi bani. ramane insa ceva.. 235 000 de euro cheltuiti in acest an, pe nimic. si te contrazici. Daca e echipa orasului din 1921 de ce acum o dam la altcineva. e sau nu e traditie? putem dezbate cat vrei. ce s-a intamplat in acest an la fotbalul beiusean a fost nesimtire. oricat de binevoitor as incerca sa fiu... sunt dezamagit. nu, nu urasc microbistii, dar nu inteleg de ce sa fie pe bugetul nostru bunastarea lor. Sunt ceva categorie aparte intre oameni?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-5 # 24-12-2010 22:42
Fratilor chiar stiti ce vorbiti?
Aveti habar cat inseamna 235000 euro?
Daca nu aveti date despre bugetul local macar taceti din gura si nu vorbiti prostii pe net.
Doar prostii ati scris aici, ma asteptam sa faceti dovada celor spuse nu sa scrieti doar.
De unde sa ceri de la un handicapat care doar stie sa bage de vina si nu a facut in viata lui nimic.
Un beiusean care stie macar ce inseamna 235000 de euro.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+1 # 26-12-2010 15:38
Precizari :
- nu e nici o contradictie, echipa va ramane a orasului, doar sursa de finantare va fi alta, simplu , nu?
- nu uita ca in acest an s-a terminat editia de campionat 2009/2010 si doar turul editiei 2010/2011
- nu e vorba aici de asa-zis bunastare a microbistilor, cum gresit interpretezi...oamenii pur si simplu vor sa vada si fotbal jucat pe stadion, nu numai la televizor, dar aici multi sunt de vina pentru ca nici macar nu au bunul simt sa-si achizitioneze bilet de intrare la meci, care costa ridicola suma de 3 RONi
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # 20-12-2010 10:16
Echipa de fotbal e deocamdata un bun al comunitatii, vrem nu vrem, si da, ai dreptate cu gestionarea banilor, eu tot asta am zis ca obiectivul echipei trebuie sa fie cresterea si vanzarea tinerilor jucatori pentru a autofinanta clubul, pentru ca nu ne permitem o promovare in Liga a II-a datorita costurilor si mai mari...sa nu uitam ca la Stadion au loc si late activitati sportive, tenisul si atletismul , de exemplu, pentru detalii iti sta la dispozitie d-l prof. Codreanu Viorel sa vezi ce performante avem acolo...pentru CF Beius, ce performanta ti-ai dori? Sa luam Champions League poate, ca sa dormi linistit ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-1 # 20-12-2010 10:20
Imi dau seama de dispretul tau pentru microbisti si pentru ce se intampla la stadion pentru ca spui ca poti manca seminte si acasa...draga Serbane, acolo sunt si oameni care canta pentru echipa, care fac atmosfera si sustin echipa, nu mancatori de seminte, sunt profesori, ingineri, avocati, doctori care vin pe acolo...dar asa e, usor sa-i faci mancatori de seminte pe toti si sa-i bagi in aceeasi oala, e mai usor desigur...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # 20-12-2010 10:28
Apreciez curajul tau de a-ti asuma erorile din articol, dar pe fond, nu ai dreptate...ma repet, anul trecut echipa a avut o clasare in primele 5 locuri, iar acele 2 nume de copii sunt doar exemple, nefiind un oficial al clubului sau al Primariei nu cunosc toate transferurile...pur si simplu nu inteleg atacul tau la Remus Ganea, ce legatura are cariera de fotbalist cu cea de presedinte de club ?
Ai habar macar ce munca serioasa se face la club la nivel de copii si juniori ?
Ai habar ce inseamna activitatea asta pentru copiii nostri , sa le oferi o alternativa la internet, alcool, baruri ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # 20-12-2010 11:26
Scuze pentru atatea postari, dar site-ul nu permite comentarii lungi :P
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+1 # 20-12-2010 13:58
200 de oameni se distreaza si canta la stadion pe o suma mare din buget. in acelasi timp prin spitalul din beius unde gasesti saltele distruse pe care unii varsa direct pe buretele rupt si dupa o saptamana cineva sta in acea voma... trec cateva mii de oameni pe an. Inca odata si inca odaa si inca odata... e chestie de prioritate.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # 20-12-2010 14:37
Nu asta era ideea...in fine, tine-o tu pe a ta...poti schimba asta cand vor fi alegeri locale, pana atunci asta o decid cei care ne reprezinta. Si nu mai amesteca capra cu varza, s-au dat bani si la spitale...Ca sa previi internarea in spitale, trebuie sa faci sport, nene Serbanica.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # 20-12-2010 15:10
of ne tot certam aici. ai dreptate cu sportul. uite, municipalitatea putea construi la munte cu acei bani o cabana unde sa se duca la aer curat, platind o suma modica, oricine ar fi fost dornic de miscare. Se poate construi o cabana frumusica cu acei 200 000 de euro (35000 i-am lasat la tenis). S-au dat bani pentru spitale dar se puteau da mai multi si sa fi fost gata acel nou salon. apropo, am marit dimensiunea comentariilor multumesc pentru sugestie. Cum am zis... ce scriu e parerea mea. Mi-o exprim pentru ca atunci cand vor fi alegeri sa gandeasca si altii la fel daca vor fi de acord cu parerea mea si sa schimbe pe ce se poate si cum se poate modul in care se fac acum lucrurile in Beius. In rest sa avem sarbatori fericite... si sa speram ca anul ce vine va fi mai bun, sau macar la fel de bun ca acesta.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+1 # 20-12-2010 19:27
Serbane, nu ne certam, discutam civilizat si facem si trafic pe site. Tu ai opinia ta, iar eu am dreptul s-o am pe a mea. Sa nu crezi ca sunt vreun apropiat al puterii locale sau centrale, sunt doar un simplu suporter. Mi-as dori ca mult mai multa lume sa intre aici si sa-si exprime democratic parerile, pentru ca problemele ridicate de tine sunt reale, nu le neaga nimeni...Cum am zis si mai sus, e posibil ca Primaria sa scape de echipa prin preluarea acesteia de catre Frigoconti...In rest, "sarbautori" fericite si ne mai auzim pe aici, chiar daca avem opinii divergente, eu zic ca am avut un dialog civilizat si constructiv...
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+9 # 22-12-2010 09:34
Felicitari Serbane. Ai atins un punct sensibil. Nu ma refer la echipa si la performantele ei ci la faptul ca in plina perioada de criza, sume uriase provenite din taxele platite de beiuseni sunt directionate de oameni inconstienti spre asemenea obiective. Stiu din sursa sigura ca la spital nu a fost alocat nici un leu anul acesta de la primarie pe motiv ca nu sunt bani. Cei de acolo au avut nororc cu ministrul bihorean de resort care a pompat bani la greu in judet. Scolile au pierdut la capitolul dotare iar profesorii nu au mai primit tichetele cadou asa cum primeau in alti ani de sarbatori, tot pe motiv ca nu sunt bani. Desi institutiile amintite au conducerea din alianta locala PNL la scoli si PSD la spital acestea nu au reusit sa convinga edilul local sa mai dea cate ceva si pe acolo, binenteles datorita slugarniciei directorilor si a fricii de schimbare. Totusi bani sunt dar sunt prost gestionati. Incompetenta este evidenta la nivelul organelor administrative locale si a unor institutii subordonate. Nu avem ce face. Primarul nu este vinovat . Stiu ca vrea sa faca. Dar s/a inconjurat de sfatuitori prosti, lipsiti de viziune, avari si a cedat multor negocieri din care a avut singur de pierdut
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-5 # 27-12-2010 20:12
Mai Serbane! Atata te tot plangi pe-aici. De ce nu scrii si lucruri bune? Care primar a mai facut atatea ca ADRIAN DOMOCOS?Hai spune...
bravo lui!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+1 # 07-01-2011 12:54
Serbane,revin cu o mica precizare...fundasul francez al Barcelonei Eric Abidal (31 de ani), castigator al Ligii Campionilor cu Barca, a marcat zilele astea al 2-lea gol din cariera sa , asa ca mi se pare total deplasata ironia ta cu Remus Ganea, care a dat 1 singur gol in cariera.
Uita-te pe CV-ul lui Abidal sa vezi cam pe la ce echipe a jucat !!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu

Se accepta orice comentarii atata vreme cat sunt la subiect si au un caracter constructiv. Administratorii sit-ului nu raspund legal pentru comentariile dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere.


Codul de securitate
Scrieti caracterele din imagine!

No Image
No Image No Image No Image
No Image
No Image

trafic ranking

No Image
 
No Image